Recent Posts

Monday, June 13, 2011

Termos Pak Pandir

Suatu Petang Pak Pandir pergi ke kedai..dia ternampak benda berkilat lalu dia pun bertanya kepada penjual..

Pak Pandir : Apa benda yang berkilat tu
Penjual : Oh! Itu termos
Pak Pandir : Apa kegunaannya?
Penjual : Ia memanaskan benda yang panas dan menyejukkan benda yang sejuk
Pak Pandir : Baiklah..saya beli satu..




Keesokkan harinya, Pak Pandir pun pergi ke kerja dengan membawa termosnya..

Pengurus : Apa benda tu Pak Pandir?
Pak Pandir : Oh ini termos saya..baru saya beli semalam..
Pengurus : Benda tu untuk apa?
Pak Pandir : Ia memanaskan benda yang panas dan menyejukkan benda yang sejuk.
Pengurus : Oh..jadi apa di dalamnya?
Pak Pandir : Saya tuangkan 2 cawan kopi dan 1 cawan air bandung di dalamnya.
Pengurus : ????? (Blurr..)








2 comments:

M Fizan said...

haha..pak pandir memang bijak :D

Akunyer said...

hahaha pak pandir pak pandir..senak pankreas gelak...

Tau la kami lambat pun.. sopan sket boleh?
Bukan fakta pun
Kenapa awak follow saya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Submit your site

 
back to top