Recent Posts

Friday, May 27, 2011

Jom layan cite baek punye!

hahaha..tajuk cam gempak..cite baek ape tu?? haha..
baek xbaek sgt la..
cite psl dak² skolah gangster n perkauman..
hehe..teringat zaman² skolah dulu..

mlm td lpk ngan mmber aku dia bgtau pasal cite ni..
cite pe??
tajuk dia Gadoh 2009..
mmber aku ckp cite ni xkuar kat mane²..
Youtube je ade..
aku pun xpasti sbb mmg xpenah nmpk pun cite ni..
yg pasti cite ni cite lame..
aku je baru tau..


arini mood cam xbape nak ade sbb ngantok kot..
bosan pun ye gak kt ofis ni..
so, arini aku nak layan cite ni.. hehe..

korang² yg berminat nak layan gak.. Jom!
mulekan dgn part 1 dulu..







2 comments:

Jiji-Fify said...

ada zahirillll!!!!! ;)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Azlan Hasan said...

owh..best ek citer nie??ade dalam hard drive aku tapi terlupa plak nak tgk..hehe..

Regards,
-Strider-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Submit your site

 
back to top