Recent Posts

Friday, April 1, 2011

Pejabat pos

Pg td aku ke pejabat pos utk mengepos invois n document customer..aku diarahkn oleh bos utk pos document² t'sebut menggunakan pos berdaftar..sesampai di pejabat pos, aku dapati ramai gak org menunggu giliran..aku pun tekan tmpt tiket no giliran tu..dia ade 2 option..1-pembyran bil, 2-pelbagai..disebabkan aku bkn nk byr bil so aku tekan pelbagai then duduk menunggu ..no aku tu selang 5 angka je dr no yg di kaunter tp alangkah slownye laa aku nk tggu no aku tu dipggil sampaikan aku nek bosan dan hampir nk naik hot temperature..mujur la aku agak penyabar(huhu penyabar kew)..

Oke 2010 kaunter 3..aku pun segera pegi kaunter 3..aku bg envelope² yg nk dipos tu..lps dia timbang sume envelope² tu..dia bg blk kt aku b'same sticker no b'daftar, setem n dua borang..sticker n setem tu kene tampal kt sume envelope..then sticker B n C kene tampal kt borang..time aku tgh khusyuk menampal tetibe kedengaran suara seorang wanita berumur lingkungan 30an, berbangsa cina berkata 'encik, awak xbole senyum ke pagi²' dan terus b'lalu dr kaunter..aku t'senyum je dgr..hehe..mmg patut wanita tu sound cmtu coz yg dok kt kaunter tu sume muke nk tegang jek..kan elok kalo senyum pg²..baru la ceria..nk wat keje pun semangat..

Ni tak..da la muke masing² b'kerut masam..servis pun agak kureng..keadaan yg agak dull disitu..






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Submit your site

 
back to top